vraagje

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Robbie Williams Fansite Forumindex -> Voorstellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jef_
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Feb 19, 2010 1:39 pm    Onderwerp: vraagje Reageren met citaat

Mijn naam is Jef. Ik ben 23 jaar oud en heb me geregistreerd op dit forum omdat ik met een vraag zit waarop ik zelf het antwoord niet vind. Ik heb al heel wat afgezocht op het internet, maar ik wordt er niet wijzer uit. Daarom richt ik me tot jullie, aangezien jullie als die-hard fans me waarschijnlijk wel wat meer kunnen vertellen.

Ik vraag me namelijk af of Robbie ooit een nummer heeft opgenomen met Wu Tang Clan (of een lid of leden ervan)? Of is er een nummer waarin iets wordt gezegd over (leden van) Wu Tang Clan of rappers in het algemeen?

De reden waarom ik dit wil weten, is dat ik een tekst aan het vertalen ben waarin wordt gesproken over "la chanson où Robbie Williams partage les succès avec les rappeurs musclés du Wu Tang Clan". 't Is een vreemde formulering, maar ik veronderstel dat de auteur doelt op een nummer dat Robbie samen met Wu Tang Clan heeft opgenomen. Het vreemde is echter dat ik hier geen info over vind op het internet.

Als iemand van jullie me kan helpen, zou ik enorm dankbaar zijn!
Terug naar boven
Musicfreak
Forum Godmother

BerichtGeplaatst: Vr Feb 19, 2010 7:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom op het forum Jef Very Happy Ik heb je account geactiveerd Ja

Wat betreft je vraag: Nooit van gehoord...
Robbiefan

BerichtGeplaatst: Vr Feb 19, 2010 8:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het lied, waar(in) Rob deeluitmaakt van het succes, met de muziekale rappers WTC...even vertaald =)

Nee nooit vangehoord=)
monto
Forum Junk

BerichtGeplaatst: Za Feb 20, 2010 1:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

heeft vroeger in een restaurant gaan wu tang gaan eten en wu tang is letterlijk vertaald WUlpse TANG...
die bedoeld dat die spleetogen allemaal dezelfde zijn Laughing
zoals schoonmoeder in het chinees TANG is en schoonvader in het chinees BANG VAN TANG is Laughing .
tching tchang tchong zou ik zeggen, have a nice life zou k zeggen en k zat op nen tram me ne chinees en op zenne schoot had ie een doos, ik zeg allez waarom een doos en geen valies!?!
Ik zeg tchingtchang, excusez moi gij rappeleert me mijn bomma, gelijk als u was ze ook geel maar daarbij was ze dan nog scheel!
tes de chinuuse tango, tes den tango chinois....
bollocks
grtz monto

THE MORNING BRINGS A MYSTERY
THE EVENING MAKES IT HISTORY...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Musicfreak
Forum Godmother

BerichtGeplaatst: Za Feb 20, 2010 7:51 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Monto Exclamation Rolling Eyes Laughing Ik probeer net gisteren iemand op te voeden door normaal Nederlands te typen en dan begin jij weer zo raar te wauwelen Shocked

Even om SERIEUS op je vraag terug te komen. Vanwaar dat je die tekst aan het vertalen bent Question
Picture Queen
Picture Queen

BerichtGeplaatst: Za Feb 20, 2010 9:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zegt me ook helemaal niets Confused
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Robbie Williams Fansite Forumindex -> Voorstellen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

RobbieWilliams Created By Musicfreak :: Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.